B020071B02 |
Coordinació de mestres d'educació especial |
2016-2017 |
Grup de treball. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
20/10/2016 - 15/6/2017 (40 hores) de 15:00h a 17:00h |
|
ESC Sant Vicenç |
|
pl. Onze de setembre, s/n (Sant Vicenç de Castellet)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Bages
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2016 - 28/09/2016 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Creació de materials, eines i recursos per utilitzar tant en les aules d'educació especial com en les ordinàries per afavorir el tractament a la diversitat.
|
| |
Objectius |
Compartir coneixements i criteris i facilitar la creació l’intercanvi d’experiències, metodologies, materials, instruments, recursos web, formacions, cursos, associacions, tic i bones pràctiques per a l’atenció a la diversitat de l’alumnat.
|
| |
Continguts |
- Estudi de casos (alumnes TEA, X-fràgil, ...)
- Suport positiu per a nens amb TEA.
- Alteracions cromosòmiques.
- Habilitats executives.
- Atenció dins i fora de l'aula.
- Musicoteràpia.
- Teràpia amb moviments rítmics i integració sensorial.
- Trobada grup de coordinació USEE-MEE.
- Visita a una USEE.
- Visita a les aules TEEACH de l'escola Jeroni de Moragues.
|
| |
Observacions |
Sessions en dijous.
|
| |
Avaluació |
Satisfacció i percepció subjectiva de l'aprofitament.
Evidències justificades del treball realitzat.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials.
Valoració positiva del coordinador/a de l'activitat en relació al treball realitzat.
|
| |
E-mail |
crp-bages@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
20/10/2016 |
1500 |
1700 |
Sessió 2 |
dijous |
10/11/2016 |
1500 |
1700 |
Sessió 3 |
dijous |
24/11/2016 |
1500 |
1700 |
Sessió 4 |
dijous |
15/12/2016 |
1500 |
1700 |
Sessió 5 |
dijous |
26/01/2017 |
1500 |
1700 |
Sessió 6 |
dijous |
16/02/2017 |
1500 |
1700 |
Sessió 7 |
dijous |
16/03/2017 |
1500 |
1700 |
Sessió 8 |
dijous |
27/04/2017 |
1500 |
1700 |
Sessió 9 |
dijous |
25/05/2017 |
1500 |
1700 |
Sessió 10 |
dijous |
15/06/2017 |
1500 |
1700 |
|
| |